Hoe geld te besparen op Authentieke Authentieke Puur

Onze klanten kunnen tot 70% besparen op de winkelprijs, maar daar stopt niemand bij. Ze willen meer! Ja, dat klopt, ze willen eigenlijk meer vintage kilts uit de gepersonaliseerde kilt verkoop.

Alles draait om het verkrijgen van een product van de hoogste kwaliteit voor zo weinig mogelijk geld. Er zijn een heleboel chagrijnige bedrijven die onze zaken willen en ze gebruiken onze zeer populaire producten om hun geld te verdienen. Ze zullen ons een schop onder onze kont geven voor hun “rip off” namaak. We willen hun morele superioriteitscomplex niet. Wat we wel willen, is de voldoening van het besparen van grote sommen geld op kwaliteit authentieke zuiver wollen gepersonaliseerde kilt rokken, shirts, dekens die op maat gemaakt zijn specifiek naar onze specificaties. En, voor veel van onze klantenorrows veel tijd en plaats, waar ze maar kunnen. We verkopen uit de kast aan klanten in minuten.

Dit is een heel ander soort markt. Er zit veel marketingkracht in deze verkoop. De meeste van deze overlevingstactieken zijn ontworpen om zich te richten op de meest gemakkelijke prospects. Er zijn een paar technieken aan de gang die goed werken en een buzz creëren voor ons bedrijf.

Ten eerste, stellen we de juiste vragen. Wij hebben een paar klanten met veel goede ideeën maar niet veel hebben gekocht van ons. We gebruiken de uitnodigingen en vragen van de verkooplijn om enkele van deze echt goede mogelijkheden te triggeren. Zo was de recente kerstpromotie een goed bereik en goed ontvangen door klanten met heel veel goede ideeën. Hierdoor konden we meer dan $250.000 aan netto-omzet toevoegen aan ons eerstejaarsaldo en dan nog wat.

Ten tweede, als het aankomt op gebroken fruit, terrein-kraken, klimmen op grote hoogte, free-drops, verschrikkelijk weer, en verscheepte-kwaden, winnen wij hands down. We doen dit soort dingen al meer dan een decennium en we kunnen het opnieuw doen.

Ten derde, het kan ons echt schelen wat anderen van ons denken. Bij ons draait alles om kwaliteit, stijl, individualiteit en betrokkenheid bij onze klanten.

Ten vierde, als het aankomt op dingen doen zonder de bank te breken, zijn we echt “amen”. En ten vijfde, als het aankomt op het hebben van geweldige klantenservice als een echt mens en niet een robot-programmeurs, geloven we dat we het waard zijn.

Mensen kopen niet zomaar in het wilde weg vintage kilts – er zijn bepaalde groepen klanten. Er zijn authentieke vintage kilts die op specifieke tijden van het jaar verkocht worden. Waarom niet in de zomer, herfst, winter, lente of herfst? Onder deze groepen bevinden zich onze klanten. Verbazingwekkend genoeg kopen elk jaar tienduizenden mensen op onze website. Onze klanten komen van over de hele wereld en komen uit alle aspecten van het leven. Sommigen zijn zelfstandigen en anderen zijn bloggers.

Onze concurrenten, van hun kant, doen ook aan gerichte marketing, gooien hun gewicht in de schaal, testen hun geluk met ons netwerk, proberen onze business te stelen en stellen hun geduld met onze firma op de proef.

Er moeten veel dingen goed werken voor ons beiden om onze business te stelen. We moeten onszelf beschermen, ons voorbereiden, onze geloofwaardigheid opbouwen, en die behouden.

Dit alles is wat de buitengewoon diverse en levendige historische klantenkring van antieke kilts werkelijk drijft. Er zijn meer fans van kilt verzamelobjecten dan van welke andere groep dan ook. Sommige van onze fans zijn zo oud als de mode zelf, een vrijdenkende groep mensen die zich aan geen enkele trend wil conformeren. Sinds die ruige, geharde pioniers uit de verouderde wereld stapten, hoog in de harde wind en verblindend licht liepen, hebben deze trotse hobby’s geen gevangenen genomen!

Navigation